Monday, November 15, 2010

updates

  • holaa... adehh... ku sik tau pa mk ceta tk... 2 3 hari tk jiwang jak keja ehhh...ahahha..... saja jak.... sik da la fall in love... suka suki jer je... kdg2 mk juak rasa gney org bjiwang tek... seriously, im not ready yet to fall in love, in love or wateva... im still enjoy my life... wanna be like a bird... fly everywhere...ahahha... still got a lot stuff to do..to think about.....perjalanan ku masih jauh... diriku ibarat bdk kcil yg baru belajar merangkak.... merangkak anak tangga menara gading...ku harap akan sampai di atas...waseehhh... hahahha... masih ada kesedaran diri disitu yer..hehe.... sabar2...da setahun setengah lg....chayok2... then, bole la aku letak gmbar kat sebelah gmbar kakakku itu... setiap kali bgn tdur di rmh, mst aku tgk gmbar tu... jeles gak... aku jer xda tu.. huhu...


  • semalam lg la best, aku jd pembantu pertanian utk bapak aku... wasehh... blm apa2 lg aku da aplikasikan... kakak aku pun x tau apa yg aku bgtau tu..cuz dia x blaja apa yg aku blaja..  gud one la.. aku da tunjuk sikit tu... bapak aku ada la muka bangga ckit tu...heheh.... hbs la aku cuti nie, dia bwa aku blk kpg, cnfirm bnyk bnda dia akn tnya nt... kena baca nota dlu nie b4 blk... PLP... ahahha...

2 comments:

  1. wasehhh.. bangga2! once u know, u must??

    ReplyDelete
  2. grab it!!!! bb, ku da la rasa fall in love mimit tk ngn agriculture...hehehhe... mimit pama mehh....

    ReplyDelete