Wednesday, April 6, 2011

wahhh...1st time in my life

  • itzz really 1st time in my life.... OMAIGAD... rasa cm dunia nie aku yang punya... selama ku aku pnh bcouple nie....x pnh bnda nie tjadi.... aku sgt2 happy.... im yours rite now.... fuhh...xdpt ku gmbar dgn kata2 perasaan ku ini... betapa ku gembira.... hanya blog nie yang menjadi tempat ku luahkan segalanya.... walaupun bnda nie cm best..tapi jauh disudut hati, ianya tetap menjadi rahsia dihatiku...hanya aku dan dia yang tau...
  • 19MARCH2011....xkan pnh ku lupa tarikh ini syg... duk kat sunflower...tgh nangga bola... titutt...msg smpai...cm biasa la...msg dari dia... isi nya..." syg, r u sudi bcme my wife..." wahhhh...... aku speechless skjap.... hehehe...tapi hati ku bbunga.....
  • sapa dia yang dihatiku... biar lah rahsia.... syg...ku milikmu..... cewaahh....
  • ALL I WANT IS EVERYTHING...... 

No comments:

Post a Comment