Wednesday, January 12, 2011

Bungai Ambai Kesulai......


Oh bungai..dinga meh serebana aku mimpi rawan..
Semampai nujah ombak tasik.. gegilik serepam dalam..
Igak nuan enda sinu ninga aku nyabak sesedan..
Ninting ari…nadai lepa minta japai jari nuan..
Ooooohhhhh…. Oooohhhhh……Bungai…
Sayau nuan kesulai rerangai enda ulih terebai..
Kelalu suah patah penepan nadai penyangkai…
Kasih meh aku ninga aku ninga sera nyawa nuan memelan…
Nyapa leka sebana di peda menasan puntan…
Oooohhhhh…..ooooohhhhh….kesulai……
Ohh dini….nuan bungai ti benung ngerembai,
Sada  nyawa di dinga…tubuh enda berupai…
Ditu…aku kesulai… nganti penatai tiap lemai…
Aku sedia ngubat telih nuan nyentuk ke gerai..
Terima bungai nuan sanggup nerima aku nyadi ke sulu
Padam ke meh api serebana
Anang meh ngelebu ati ku..
Badu agik nuan sesindau terebai niga bungai bukai…
Semina ke nuan aku ajak  di empu nuan nyadi ke ambai…
Aram… meh tua belayar…sekapal nuju meligai pengerindu..
Anang ati kakang…nerejah gelombang pasang tasik biru..
Anang nangi…anang ransi… napi ombak api pengunji..
Pegai teguh… semaya danji…begulai sejalai idup sekunsi..



1 comment: