Monday, January 24, 2011

kau bukan untukku.....

jauh disudut hati.... aku mmg inginkan mu..... tapi.... ku sedar sapa diri ini... aku bukan sapa2..aku entah apa2.... ku tahu kau inginkan nya.... dan ku tau juga dirinya sembunyikan sesuatu.... yg mungkin tentang dirimu.... dan dirinya takut melukai diri ini...wahai dirinya... aku bersedia terima apa saja berita tentang kalian... mungkin dirinya tidak menyimpan perasaan terhadap dirimu... tapi hatiku kuat mengatakan dirimu menyukai dirinya....
hanya dengan menatap wajahmu dari jauh... sudah cukup bagi diriku..... biarlah aku terus menyimpan hasrat hati ini.... mungkin itu lebih baik.... 
                                                       
                                                            ~ cinta dalam hati~ 
























No comments:

Post a Comment